1. Objednávka a uzatvorenie zmluvy

Všetky objednávky realizované prostredníctvom internetového obchodu www.MIAMIFASHION.sk, ktorého prevádzkovateľom je Mgr. Dominika Horňáková, Profesora Hlaváča 3, 071 01 Michalovce (ďalej predávajúci), sú pre obe zmluvné strany záväzné. Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s tymito nákupnými i reklamačnými podmienkami. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky. Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vznikne odoslaním objednávky zo strany predávajuceho a jej prijatím na strane kupujúceho. Kupujúci odoslaním objednávky súhlasí s obchodnými podmienkami a porozumel im, zákazník bude priloženým dokumentom v objednávke ešte raz poučený o jeho právach. Kupujúci môže uskutočniť objednávku tovaru u predávajúceho len prostredníctvom internetového obchodu www.MIAMIFASHION.sk.

Predávajúci: Mgr. Dominika Horňáková, Profesora Hllaváča 3, 071 01 Michalovce, IČO: 52161731, DIČ: 1083783580

Kupujúci: ​fyzická, alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim.

Objednávka: ​kúpna zmluva (faktúra) na základe, ktorej je realizovaný predaj a dodanie tovaru.

Tovar: produkty, alebo služby v ponuke e-shopu www.MIAMIFASHION.sk

 

2. Dodacie podmienky

Predávajúci sa zaväzuje:

a)  Dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky na adresu v rámci Slovenskej republiky.

b)  Dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas manipulácie u prepravnej spoločnosti.

c)  Predávajúci doručí objednaný tovar na miesto určené objednávateľom, teda kupujúcim. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie tovaru na miesto dodania určené kupujúcim. Tovar sa dodáva spolu s daňovým dokladom a formulárom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.

d)  V prípade, že predávajúci odošle omylom iný druh tovaru, alebo v inej veľkosti, ako bolo kupujúcim objednané, vráti predávajúci kupujúcemu celú sumu ktorú kupujúci za objednávku zaplatil vrátane poštovných a balných nákladov, ktoré vznikli zákazníkovi po odoslaní zásielky späť predávajúcemu.

Predávajúci si vyhradzuje právo v závislosti na charaktere objednávky (množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.) predovšetkým pri vyššej cene objednávky, žiadať kupujúceho o platbu vopred na účet. Tiež si predávajúci vyhradzuje právo na autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade neuskutočnenej autorizácie objednávateľom, prevádzkovateľ považuje objednávku za neplatnú.

Predávajúci nezodpovedá za:

a) Oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou.

b) Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne zadanou adresou prijímateľa.

c) Za poškodenie zásielky zavinené prepravnou spoločnosťou.

d) Nedodanie tovaru, ku ktorému došlo v dôsledku udalostí, ktoré sa nedali predvídať.

Kupujúci sa zaväzuje:

a) Kupujúci potvrdzuje, že si predmet kúpy vybral v súlade s ponukou predávajúceho v internetovom obchode www.MIAMIFASHION.sk Kupujúci prehlasuje, že s obchodnými podmienkami jeoboznámený, sú pre neho zrozumiteľné a tieto podmienky sa zaväzuje dodržiavať.

b) Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov

c) Zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.

V prípade, že si kupujúci na základe záväznej objednávky zásielku neprevezme, tak si predávajúci vyhradzuje právo uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 20 EUR. Objednávateľovi budú zaslané všetky potrebné informácie a možnosti zaplatenia zmluvnej pokuty. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a vyžaduje opätovné doručenie objednávky, je povinný uhradiť náklady prvého pokusu o doručenie, ako aj opätovného doručenia objednávky. Pri nedodržaní týchto podmienok a zásad korektného správania si vyhradzujeme právo už viac neuskutočniť kúpno-predajný vzťah.

 

3. Doprava a dodacie lehoty

Doprava k zákazníkovi je realizovaná kurierskou službou GEIS. Zásielky posielame na adresu, ktorú ste zadali. Po odoslaní vašej objednávky, Vám pošleme potvrdzujúci mail, v prípade, že Vám tovar do 3 dní od odoslania nebude doručený, kontaktujte nás. Dodávky objednaného tovaru sú prevádzkovými možnosťami predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Objednávky vybavujeme spravidla do 24 hodín. Ak je objednávka vytvorená do 12:00, tak bude expedovaná ešte v tento deň. Pri nečakaných okolnostiach sa môže doba dodania predĺžiť. V takomto prípade Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku stornovať, prípadne zmeniť objednávku.

 

4. Ceny tovaru

Ceny uvedené v internetovom obchode www.MIAMIFASHION.sk sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade výraznej zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie. Suma 0,- € nie je platná a je chybnou cenou, tento tovar prosím neobjednávajte. Ceny a ponuka jednotlivých položiek tovaru zostáva rovnaká až do vypredania zásob jednotlivých položiek tovaru. Zľavy a akcie platia do vypredania zásob, ak to nie je uvedené v inom konkrétnom termíne a konkrétnej sume. Cena tovaru je uvedená s DPH, predávajúci nie je platcom DPH. Všetky ceny sa rozumejú v eurách (EUR). V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.

 

5. Platby za tovar a poštovné

DOBIERKA​: Tovar si zákazník objedná a zaplatí až keď balík dostane: PREVEZMEM = ZAPLATÍM. V tomto prípade si predajca účtuje poplatok podľa výšky objednávky. Objednávka do 100 EUR: poštovné

4,00 € (+0,50 € dobierka). Objednávka nad 100 EUR /vrátane/ : poštovné 0 €. V prípade, že si zákazník tovar objedná formou dobierky a tovar si neprevezme, pri ďalšej objednávke mu tovar bude zaslaný až po úhrade danej sumy prevodom na účet!

BANKOVÝ PREVOD​: Kupujúci si tovar objedná a predávajúci mu následne zašle IBAN a variabilný symbol. Kupujúci tovar najskôr zaplatí prevodom na účet max. do 3 pracovných dní, po prijatí platby bude balík zaslaný na Vámi danú adresu, čo bude oznámené e-mailom. Objednávka do 100 EUR: poštovné 4 €. Objednávka nad 100 EUR /vrátane/ : poštovné 0 €

Spôsob platby:

a) Platba platobnou kartou prostredníctvom GoPay

b) Platba cez Internet Banking prostredníctvom GoPay c) Platba formou Dobierky kuriérovi

 

6. Zrušenie objednávky

a) Kupujúci má právo stornovať, zrušiť zadanú objednávku pred jej záväzným potvrdením kedykoľvek aj bez udania dôvodu.

b) Kupujúci má právo stornovať, zrušiť zadanú objednávku po jej záväznom potvrdení v prípade, ak predávajúci nesplnil svoju povinnosť dodať tovar v dohodnutej alebo dodatočne komunikovanej lehote.

c) Kupujúci má právo stornovať, zrušiť zadanú objednávku po jej záväznom potvrdení aj bez uvedenia dôvodu, do okamihu, kým tovar nebol odoslaný na adresu kupujúceho. V prípade, že kupujúci zaplatil časť alebo celú cenu, bude mu táto suma vrátená v lehote 15-tich dní od stornovania objednávky. Zrušenie objednávky realizujte prosím na tel.čísle: +421 917 277 437, alebo e-mail: obchod@miamifashion.sk

 

7. Vrátenie peňazí

Podľa § 7 zákona 102/2014 Z.z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 7 dní od jeho prevzatia. Tovar je potrebné vrátiť na adresu: Profesora Hlaváča 3, 07101 Michalovce. V originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený s neodstránenou visačkou a odstúpením od zmluvy. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Predávajúci nezodpovedá za prípadnú stratu tovaru pred doručením predávajúcemu, preto sa doporučuje, aby kupujúci poslal tovar spať prostredníctvom doporučenej zásielky s poistením. Predávajúci neprevezme tovar vrátený späť na dobierku. Cena za tovar vrátane poštovného a balného, bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru, najneskôr do 15 dní od doručenia. Kupujúci je povinný vrátiť tovar predávajúcemu bezodkladne po odstúpení od zmluvy spolu s faktúrou, alebo jej kópiou. V prípade, že je tovar vrátený predávajúcemu v porušenom stave je zákazník povinný nahradiť predávajúcemu náklady spojené s uvedením tovaru do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare (neúplný obsah, opotrebovaný alebo znečistený tovar, poškodený tovar a pod.). Náklady na uvedenie tovaru do pôvodného stavu je predávajúci oprávnený odrátať si zo sumy, ktorá má byť kupujúcemu vrátená titulom odstúpenia od kúpnej zmluvy.

 

8. Osobný odber

Osobný odber slúži iba, ako rezervácia tovaru. Následný predaj prebieha v kamennej predajni (O.C. Zemplín - Andreja Sládkoviča 5, 071 01 Michalovce) a riadi sa podmienkami tejto predajne, ktorá sa riadi právnymi predpismi na území Slovenskej republiky.

 

9. Reklamačný poriadok

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) zásielku nepreberajte. V prípade jej poškodenia je nutné na mieste spísať s prepravcom protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak balík aj napriek viditelnému poškodeniu obalu prevezmete, je to na Vašu vlastnú zodpovednosť, reklamácie z tohto titulu nebudú uznané. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie prepravca. Na základe vyhotoveného záznamu bude kupujúcemu po prešetrení a uzavretí škodovej udalosti s prepravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový tovar. Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru a Občianskym zákonníkom. Podľa občianskeho zákonníka č.150/2004 je na každý tovar poskytnutá záruka 2 roky. V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý v norme základov hygienických štandardov. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci. V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zákazník právo na odstránenie vzniklej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zákazníkovi vadný výrobok novým výrobkom, alebo ak si zákazník bude želať výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu. V prípade, že bude vada tovaru neodstrániteľná a predávajúci nebude mať k dispozícii nový výrobok, zákaznik si nebude želať podobný výrobok vráti sa zákazníkovi plná cena ktorú za tovar zaplatil vrátane poštovného a balného najneskôr do 15 dní od vzniku nároku.

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:

  1. Prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebovaním.

  2. Znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby.

  3. Používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa.

  4. Vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom.

  5. Zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy)

  6. Pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu.

  7. Mechanickým poškodením - roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrnym neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškriabaním vrstiev tovaru a pod. V dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklych podmienkach.

  8. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom. Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začína plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie. O výsledku posúdenia reklamácie bude kupujúci informovaný neodkladne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie. Doporučenou poštou mu bude doručený protokol o reklamácii. Náklady s týmto spojené znáša predávajúci. Priebežne sa môžete informovať o stave Vašej reklamácie na telefónnom čísle +421917277437 cez pracovné dni od 09.00 do 17.00 hod. alebo prostredníctvom e-mailu obchod@miamifashion.sk. Kontaktná osoba: Mgr. Dominika Horňáková

 

10. Alternatívne riešenie sporov

a) Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: obchod@miamifashion.sk

b)  Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.

c)  Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.

d) Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

e)  Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk.

f)  Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.: ak vyčíslená hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur; ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.

g) Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.

h) Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.

 

11. Ochrana osobných údajov

V zmysle zákona 122/2013 Zb. z. o ochrane osobných údajov. Prevádzkovateľ Mgr. Dominika Horňáková internetového obchodu www.MIAMIFASHION.sk sa zaväzuje, že osobné dáta, ktoré poskytne kupujúci prostredníctvom objednávkového formulára nebudú bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytovať tretej osobe a nepoužije zverené osobné dáta na komerčnú ponuku nesúvisiacu s propagáciou internetového obchodu www.MIAMIFASHION.sk. Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka jeho osobné dáta vymaže zo svojej databázy. Účelom spracúvania osobných údajov je spracovanie a evidencia objednávok . Prosíme všetky právnické osoby, aby pri nákupe uviedli všetky náležitosti, ktoré vyžaduje zákon. Klient má možnosť kedykoľvek súhlas odvolať a žiadať odstránenie

svojich osobných údajov z databázy internetového obchodu www.MIAMIFASHION.sk. Zákazník odoslaním objednávky súhlasí so zhromažďovaním a používaním informácií o sebe a jeho nákupoch. Predávajúci sa zaväzuje, že nikdy neposkytne žiadne osobné údaje kupujúceho spotrebiteľa a ani žiadne ďalšie informácie o kupujúcom spotrebiteľovi tretej strane. Jedinou výnimkou sú osobné údaje kupujúceho spotrebiteľa nutné na doručenie tovaru, poskytnuté prepravcovi.

 

Informácie o prevádzkovateľovi www.MIAMIFASHION.sk

 

Prevádzkovateľom internetového obchodu www.MIAMIFASHION.sk je:

 

Mgr. Dominika Horňáková

Profesora Hlaváča 3

071 01 Michalovce

Telefónna linka: +421917277437

každý pracovny deň od 9:00 do 17:00 hod e-mail: obchod@miamifashion.sk

IČO: 52161731

DIČ: 1083783580

Miesto podnikania: Profesora Hlaváča 3, 071 01 Michalovce

IBAN: SK41 0900 0000 0051 5363 6619

Názov banky: Slovenská sporiteľňa

 

Poštová adresa: (zaslanie Vaších reklamácii a pošty )

MIAMI FASHION

Profesora Hlaváča 3

071 01 Michalovce



Produkt bol pridaný k obľúbeným
Produkt bol pridaný do porovnania

Tento web používa cookies. Zistiť viac